Gullner Pages
Vonatozásaim 2018
VonatozásaimTérképekenVonal indexXX.század20012002200320042005200620072008200920102011201220132014201520162017201820192020202120222023

Jelenia Góra - Praha hl.n., 2018

189 km, ebből 189 km újdonság, 2018.06.07. csütörtök
Emlékképek szöveges beszámoló nélkül a Berlin - Prága vonatozás harmadik napjáról.
 
 

Jelenia Góra állomás

 
Jelenia Góra indóház
Jelenia Góra indóház
Jelenia Góra indóház
Pesa Dart
Jelenia Góra
 

Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna

9:21 - 10:14 : személy :
 
45WE-026, Jelenia Góra
Szklarska Poręba Górna
Szklarska Poręba Górna
45WE-026, Szklarska Poręba Górna
 

Szklarska Poręba Górna - Liberec

10:29 - 12.18 : személy : 840 001, (840 014)
 
Innen fog érkezni a cseh vonat ...
... és a várakozók.
840 014, Szklarska Poręba Górna
840 001, Liberec
 

Liberec

 
Motorvonatok Liberec állomáson
Liberec
Liberec kihalt középső indóháza
Két fonodó villamos nyomtáv az indóház előtt
A szélesebb nyomtávú villamos
Ez meg a keskenyebb
(A kép pocsék, ezért vannak a nyilak)
 

Liberec - Turnov

 
 

Turnov

 
854 006, Turnov
Egy modernizált Bézé Turnovban
843 006 érkezik fura vonatával Turnovba, a szerelvény mozdonyos része megy tovább Prága felé
 

Turnov - Praha hl.n.

14:44 - 16:37 : gyors : 754 045, Bdtn757, Bdtn757, B249, B251, B251
 
754 045
Van függöny és fehér
Az Skoda gyár valószínűleg jobban karban van tarva ...
Všetaty
Praha-Čakovice
Prágában is szokás vasúti dolgokat festékkel összebarmolni
754 045, Praha hl.n.
 

Prága főpályaudvar

 
Praha hl.n.
Praha hl.n.
Praha hl.n.
Praha hl.n.
Praha hl.n.
1918. október 28.
Praha hl.n.
 

Zárszó

Eredetileg terveztem a Masaryk pályaudvart is megnézni, amely az átkosban a Praha střed (Központi pályaudvar) nevet viselte, de oly kellemesen elidőztem a Hlavní nádraží tereiben, hogy már nem maradt rá időm.
Ez a három napos vonatozás repüléssel kezdődött és azzal is végződik. A reptéri gyorsbusz a főpályaudvar elől indul. A nem túl szép járművőn meglepően kevesen utaztunk, pedig a prágai repülőtér elég forgalmas, és nincs kötöttpályás összeköttetése a várossal. Az egyes terminálnál szálltam le, de át kellett sétálnom a kettesbe. A terminál épületek jóval nagyobbnak tűntek, mint a Ferihegyiek. Az evőhelyek jó drágák, végül egy latin-amerikai önkiszolgálóban ettem valami felejthetőt, és ittam egy sört papírpohárból. Mennyivel jobb hely volt a főpályaudvar, a profi módon csapolt söreivel ... :)
 
 
<<<  Előző epizód: Menetrend szerinti, gőzvontatású személyvonat, 2018Következő epizód: 150 éves a MÁV, 25 éves a MÁV Nosztalgia  >>>
VonatozásaimTérképekenVonal indexXX.század20012002200320042005200620072008200920102011201220132014201520162017201820192020202120222023